Van Gils & KNVB
Commercial & Webcampagne
Van Gils & KNVB
Van Gils is de officiële tailor van het Nederlands elftal, de technische staf en de geselecteerde spelers. In aanloop naar het WK komt Van Gils met een unieke KNVB collectie. Deze collectie is door Kevin Richardson a.k.a de leeuwenfluisteraar gepromoot wat uitstekend aansluit op de identiteit van de KNVB.
Bannerspace website (Kevin Richardson foundation)
Persoonlijk zouden wij het nooit in ons hoofd halen om een potje te voetballen met een stel leeuwen, maar Kevin Richardson – a.k.a de leeuwenfluisteraar – durft het voor de nieuwe Van Gils campagne wel aan. Naast de campagne is er een Kevin Richardson foundation website opgericht, geheel in de style van de KNVB campagne. doormiddel van een donatie te doen komt er een banner van de organisatie of bedrijf op de website ter promtie van uw gift.
< terug naar cases

i.o. Orchestra Amsterdam
Commercial
Deze campagne is in samenwerking met Orchestra Amsterdam gerealisserd. Het concept als de marketing is uitgevoerd door Mischa Schreuder & Ramon Stalenhoef.
Wij helpen u graag uw doel te bereiken
heeft u vragen m.b.t web..neem vrijblijvend contact met ons op wij staan u graag te woord.
Neem contact op